Zaměstnanecká mobilní aplikace pro efektivní interní komunikaci

Jak zajistit, aby měli všichni zaměstnanci vždy k dispozici důležité interní oznámení o dění ve firmě i všechny praktické informace, které se jich týkají? Jak zajistit, aby měli přehled o aktuálních benefitech, akcích, jídelníčku, dopravní situaci i o aktuálním počasí? Máme v rukou mobilní řešení, které to vše umožní.

Všechny informace na jednom místě a neustále při sobě
V naší zaměstnanecké aplikaci je vše, co člověk potřebuje, aby byl stoprocentně informován o všem, co se ve firmě děje. K dispozici jsou důležité informace o společnosti (adresy, fakturační a kontaktní údaje, benefity pro zaměstnance, ...), interní oznámení a aktuality (novinky, kalendář událostí, příběhy zaměstnanců, volné pracovní pozice, ...) a všechny užitečné informace ( mapa areálu, stravování, doprava, počasí, první pomoc, ...).


Rychlé propojení zaměstnanců při práci
Zaměstnanci mají v aplikaci sekci "Kontakty na kolegy", v níž se nacházejí potřebné kontaktní údaje na všechny zaměstnance ve společnosti. Již nebude stát v cestě za efektivitou žádné chybějící telefonní číslo a s ním i neschopnost se spojit s kolegou, se kterým by bylo možné vyřešit jakoukoliv situaci či problém.


Platforma pro sdílení vnitropodnikových příběhů
Zaměstnanecká aplikace se může stát i platformou pro sdílení zajímavých příběhů o zaměstnancích, kariérním růstu nebo akcích a iniciativách, které jsou mezi kolegy oblíbené. Je to skvělé místo na publikování interních článků, které zvýší informovanost i motivaci celého kolektivu lidí.
Design aplikace je přizpůsobitelný design manuálu klienta
Vizuál mobilní aplikace je možné do určité míry upravit podle individuálních potřeb klienta. Jde hlavně o barevnost a font písma, které lze nastavit podle informací vyplývajících z jeho design manuálu.

Další možnosti
rozšíření aplikace:
Do aplikace je možné přidat modul, který umožní sbírat podněty a zpětnou vazbu od zaměstnanců, například v podobě jednoduchých dotazníků a anket. Můžeme také do softwaru implementovat i inteligentního chatbota, který bude plnit funkci správce kalendáře a připomínat zaměstnancům nejen významné akce, ale i narozeniny a výročí kolegů. Je možné integrovat i modul schvalující inzerovat přebytečný majetek firmy, který si mohou zaměstnanci odkoupit.
Aplikaci umíme velmi rychle rozšířit io další funkcionality, na kterých postupně pracujeme, například jde o: personalizované zasílání notifikací, nahlašování incidentů a problémů, interní chat, kurzy pro zaměstnance a další vymoženosti.
Proč potřebujete tuto aplikaci i ve vaší společnosti?
Zaměstnanecké aplikace dokáží rychle a efektivně zprostředkovat informace o dění ve firmě zaměstnancům na všech úrovních, zaručí jejich efektivnější výměnu a zlepší celkovou informovanost, motivaci a příslušnost zaměstnanců ke společnosti.
- Jde o moderní a užitečný komunikační nástroj, dostupný každému zaměstnanci v jeho mobilním zařízení.
- Zvyšuje povědomí zaměstnanců o společnosti a jejich sounáležitost ke značce.
- Seznamuje s reálnými informacemi a novinkami v čase, který zaměstnancům nejlépe vyhovuje.
- Zvyšuje bezpečnost lidí při práci: v případě nebezpečí podává reálná data o tom, kolik lidí je už mimo ohrožení a kolik z nich se nachází v budově.
- Zlepšuje orientaci zaměstnanců: mapa areálu, informace o dopravní situaci a počasí,....
Chtěli byste mít takovou aplikaci i ve vaší firmě?
Pokud víte, že taková aplikace by byla pro vás jako ta pravá nebo byste jen s námi rádi podiskutovali o jejím možnostech a využití, kontaktujte nás na hi@touch4it.com nebo prostřednictvím kontaktního formuláře níže.
Promluvme si
Domluvte si s námi videohovor
Vyplňte formulář nebo nám pošlete e-mail. V případě obavy o Váš nápad Vám zašleme dohodu o mlčenlivosti a ochraně důvěrných informací a Váš nápad bude v bezpečí.